Záruční podmínky

V obchodu nabízíme prodej nového i použitého zboží. U nového zboží je dle občanského zákoníku zákonná záruční doba 24 měsíců, u některého zboží je prodloužena podle výrobce o smluvní záruční dobu.

U použitého zboží je smluvní záruční doba uvedena v popisu předmětu. Odpovědnost prodávajícího na vady, jež mělo zboží při převzetí kupujícím je dána § 626 odst. 3 občanského zákoníku. Prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím je stanovena na 12 měsíců. Jakmile kupující zjistí vadu zboží, je povinnen bezodkladně informovat prodávajícího. Obvykle předpokládáme dobu 1 měsíc na otestování zboží a zjištění případných vad, jež mělo zboží při převzetí kupujícím.

Kupující je povinnen bezodkladně po obdržení zboží řádně zkontrolovat její stav. Pokud je zásilka doručena společností DPD, kupující zkontroluje, zda balení nevykazuje známky poškození či otevření. Případně okamžitě sepsat protokol o poškození.

Pokud se v záruční době vyskytne na zboží závada, je kupující neprodleně a bez zbytečného odkladu povinnen uplatnit reklamaci u prodejce. Kupující je povinnen doručit reklamované zboží k posouzení na adresu provozovny Svobody 45, Cheb. Pokud se předem obě strany nedohodnou jinak, je prodávající povinen bez zbytečného odkladu, avšak do 30-ti dnů reklamaci vyřídit.

Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá:
1) mechanickým poškozením
2) elektrickým přepětím
3) používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
4) neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
5) pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu,
6) zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
7) provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů,
8) zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
9) zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí

Je-li zboží chráněno záruční pečetí, její porušení má za následek ztrátu záruky.
Přihlásit
Zapomněli jste heslo?
Zadejte Váš e-mail a přihlašovací údaje Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Košík je prázdný

Poslední navštívené zboží
  • Doposud jste žádné zboží nenavštívili.
Rychlé vyhledávání
Facebook
Reklamace

Pro bližší informace o postupu reklamace klikněte na odkaz: Reklamace

 
 
 
© PalmNet - Ing. Radek Zálešák